Συμβουλή, Η ρύθμιση του ύψους του κινητήρα (μοτέρ)

Ξεκίνησε από hargyr, 04 Νοε 2008, 21:01:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

hargyr

Σας συνιστούμε η ρύθμιση αυτή να γίνεται από έμπειρο τεχνικό, μια και η λανθασμένη ρύθμιση μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο κιβώτιο γραναζιών. Μια από τις βασικότερες ρυθμίσεις για τη σωστή λειτουργία του όπλου είναι εκείνη που γίνεται από τη βίδα ρύθμισης του ύψους του μοτέρ. Μια μικρή βίδα (τυπικά διαμέτρου 1.5 mm) βρίσκεται στο άκρο του πλαισίου του μοτέρ, συνήθως στη λαβή του όπλου. Αυτή η βίδα εξασφαλίζει ότι το μοτέρ βρίσκεται στη σωστή απόσταση από τα γρανάζια. Αν το μοτέρ είναι πολύ κοντά ή πολύ μακριά από το λοξό γρανάζι του μηχανισμού, θα ακούσετε ένα απαλό ή ισχυρό υψίσυχνο ήχο από το όπλο. Σε ακραίες περιπτώσεις, μια λανθασμένα ρυθμισμένη βίδα θα προκαλέσει μπλοκάρισμα του όπλου, μπορεί να σπάσει το λοξό γρανάζι ή το οδηγό γρανάζι στον άξονα του μοτέρ.  Η ρύθμιση του ύψους του κινητήρα γίνεται αρχικά στο εργοστάσιο, αλλά σε σπάνιες περιπτώσεις η λειτουργία του μοτέρ μπορεί να αλλάξει τη ρύθμιση αυτή. Τότε θα ακούσετε ασυνήθιστους ήχους από το κιβώτιο γραναζιών. Σας συνιστούμε η επαναρύθμιση να γίνει από έμπειρο τεχνικό, διότι σε περίπτωση λάθους στη ρύθμιση μπορεί να προκληθεί βλάβη στα γρανάζια. Ένας υψίσυχνος ήχος δείχνει ότι το μοτέρ μπορεί να βρίσκεται πιο χαμηλά από το σωστό. Για να το διορθώσετε, θα πρέπει να γυρίσετε τη βίδα δεξιόστροφα, ώστε να ανεβεί πιο πάνω το μοτέρ. Γυρίστε αργά τη βίδα, κάνοντας δοκιμή με το όπλο σε ημιαυτόματη λειτουργία. Πρέπει να ακούσετε ένα σταθερό ήχο, τον ίδιο που ακούγατε όταν είχατε πρωτοχρησιμοποιήσει το όπλο σας. Αφού ακούσετε τέτοιο ήχο, αφήστε τη βίδα σε εκείνη τη θέση. Ένας υψίσυχνος, «γρατζουνιστός» ήχος δείχνει ότι το μοτέρ βρίσκεται πολύ ψηλά, ή ότι γυρίσατε υπερβολικά τη βίδα. Γυρίστε την αντίθετα (αριστερόστροφα) για να χαμηλώσετε το μοτέρ, ρίχνοντας όπως και πριν σε ημιαυτόματη λειτουργία. Και πάλι προσέξτε να ακούσετε το σωστό, σταθερό ήχο από τον κινητήρα και τα γρανάζια.
PLAY FAIR

Falcon

για κανε πιο λιανα πως θα καταλαβουμε μια τετοιου ειδους δισλειτουργια και οτι θα 'ναι ακριβως αυτο το προβλημα.

SAPPER

#2
Καλό είναι να μην μπείτε σε αυτήν την διαδικασία γιατί απαιτεί εμπειρία.
αν είναι πιο έξω και δεν πατάει σωστά δημιουργεί φθορά στις άκρες από τα δόντια των γραναζιών,
αν είναι πολύ μέσα θα σου σπάσει τα γρανάζια.

Θάνος

Η ρύθμιση στο ύψος του κινητήρα, αναφέρεται καί στο V2 καί στο V3 gearbox?
keep safe distance...

SAPPER

#4
Και στα 2 αλλά το V3 που έχεις είναι σε διαφορετικό σημείο από το v2.

Θάνος

Παράθεση από: SAPPER στις  18 Ιουν 2009, 10:45:34 ΠΜ
Και στα 2 αλλά το V3 που έχεις είναι σε διαφορετικό σημείο από το v2.
Στο πρώτο άνοιγμα δεν το είδα, γιατί είχα το νου μου να ανακαλύψω που πάει τι καί πως καί σε τι χρησιμεύει (πονοκεφάλιασα)!!  ;D. Την δεύτερη ελπίζω να είμαι πιό άνετος καί να το ανακαλύψω (αλλά δεν θα το πειράξω).  ;)
keep safe distance...

Dadias