diarroi aeriou gemistira

Ξεκίνησε από sotaros93, 31 Μαΐου 2009, 14:39:56 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

sotaros93

geia sas paidia... eimai kanourgios sto forum... endiaferomai na agorasw ena tokyo marui desert eagle mauro...
enas filos m p eixe pistoli aeriou m eipe pws meta apo ligo kairo to oplo eixe diarroi apo ton gemistira h apo kapou allou...
to petakse k m eipe an parw na parw me co2 ta opoia omws dn m areseoun ka8olou epeidi proeksexei o gemistiras k dn fainontai ali8ina...
skeftomoun episis mipws prepei na parw hlektriko alla apo oti kserw exei polu ligotera fps apo to aerio k episis variemai na fortizw mpataries alla einai pio ftino.. peite m ti na kanw...

skotostras

file mou , kalos ir8es sto forum.
O filos sou asxolotan me airsoft i apla gia plaka? giati ksereis ean to ka8arize , xrisimopoiouse lipadika, i xrisimopoiouse to sosto aerio? Den simainei oti epidi xalase to diko tou den einai kalo...borei na min to sidirouse sosta...

sotaros93

asxoleitai alla ka8ws exei tin oikonomiki anesi (einai gios yfipourgou  :P) dn ton ennoiaze ti 8a pa8ei to oplo...
exei episis ena ca g36c k twra pire ena aerovolo pistoli skopovolis me 4,5mm siderenies mpilies...
opote dn nomizw oti to ka8arize kai oti to syntirouse...

skotostras

Παράθεση από: sotaros93 στις  31 Μαΐου 2009, 19:32:08 ΜΜ
asxoleitai alla ka8ws exei tin oikonomiki anesi (einai gios yfipourgou  :P) dn ton ennoiaze ti 8a pa8ei to oplo...
exei episis ena ca g36c k twra pire ena aerovolo pistoli skopovolis me 4,5mm siderenies mpilies...
opote dn nomizw oti to ka8arize kai oti to syntirouse...
aftos ftaiei, oxi to oplo tote....