AGM M4 GBB / WE SCAR GBB

Ξεκίνησε από assassin..., 11 Απρ 2010, 11:45:40 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

assassin...

Θελω να μου πειτε την γνωμη σας για τα δυο παραπανω και ποιο θα διαλεγατε. Εχω διαβασει πολλα για το ενα και το αλλο εδω στο φορουμ αλλα ποτε δεν εχει γινει συγκριση μεταξυ αυτων.
AGM M4 GBB   http://airsoftclub.gr/eshop/product_info.php?products_id=875
WE SCAR GBB   http://airsoftclub.gr/eshop/product_info.php?cPath=144&products_id=1256

Dtq

Scar λόγω μη κινέζικης κατασκευής.
Κάτι δεν πάει καλά...

Παράθεση από: Barack Obama
My friends, we live in the greatest nation in the history of the world. I hope you'll join with me as we try to change it.

ghost-71

εγώ scar έχω, και φίλε μου. ΠΙΣΤΕΨΕ με είναι κ@βλ@

assassin...

σε πιστευω αλλα χωρις παρεξηγηση δεν εχεις δοκιμασει και το αλλο για να ξερεις. αν και πιστευω οτι ειναι λιγες οι πιθανοτητες να ειναι καλυτερο σε αισθηση το αλλο

assassin...

Α ξέχασα. Μήπως ξέρετε την εμβέλεια των αραβίδων με αέριο;

luckyxrs

Καλησπέρα  και από εμένα.

Έχω το AGM Μ4Α1 και το Μ16Α3 της WE το οποίο είναι πάνω κάτω το ίδιο με το SCAR  και χρησιμοποιούν και τα δύο τις ίδιες γεμιστήρες(απλά για κάποιο περίεργο λόγω η σειρά Μ4-Μ16 είναι σαφώς πιό ακριβή ???).
Τα θετικά του ΑGM είναι το κόστος του και η σχετική αληθοφάνεια του κλείστρου που μοιάζει αρκετά με το πραγματικό.Αλλά ως εκεί....όταν παίξεις,μετά από λίγο καιρό αρχίζει η ......κατάρρευση και εξηγώ,τα μέταλλα του είναι κινέζικα και ένα-ένα αρχίζουν να σπάνε.Ο μοχλός οπλίσεις,μετά οι πείροι,μετά η ακίδα που πυροδοτεί την βαλβίδα της γεμιστήρας μαζί με το πλαίσιο της κλπ κλπ.
Υπάρχουν στο εμπόριο πλέον αρκετά ανταλλακτικά και σε προσιτές τιμές αλλά τελικά καταλήγεις να έχεις αλλάξει όλα τα εσωτερικά του και το hop-up και το κλείστρο οπότε αν κάτσεις και τα βάλεις κάτω στο τέλος το ακριβό του ξαδερφάκι της G&P  που είναι full metal και με ενισχυμένα μέταλλα σου έρχεται ελαφρά πιο ακριβό :o
Τώρα το WE είναι άλλο πράγμα,στιβαρό με πολύ καλή κατασκευή και ποιότητα μέταλλων και πάνω απ΄όλα παίρνει CO2 γεμιστήρες κάτι που σου επιτρέπει να παίζεις σταθερά και σε κρύο περιβάλλον και σε ζέστη.Πολύ καλό το Blow back και το recoil και με την βαλβίδα της Ratech από 170fps εώς και σχεδόν 500fps(το δικό μου έβγαλε 487fps).Επίσης με το CO2 δεν έχεις το πρόβλημα του cooldown(αν το γράφω σωστά ;D) δηλαδή δεν χρειάζεται να κόψεις την ριπή σου όπως επιβάλλεται με το κλασσικό αέριο.
Να ξέρετε όμως ότι είναι πάρα πολύ δύσκολο να παίξεις απέναντι σε AEG ειδικά όταν αυτά παίζουν με Hicap καθώς τα 50bbς του AGM και τα 32bbς του WE σε κάνουν να χρειάζεσαι αρκετές αλλαγές γεμιστήρων όταν ο αντίπαλος δεν έχει καν κουρδίσει την ¨κουδουνίστρα¨του.

Ελπίζω να σας βοήθησα
Den Tod geben und den Tod empfangen

assassin...

ΠαράθεσηΠολύ καλό το Blow back και το recoil και με την βαλβίδα της Ratech από 170fps εώς και σχεδόν 500fps(το δικό μου έβγαλε 487fps).Επίσης με το CO2 δεν έχεις το πρόβλημα του cooldown(αν το γράφω σωστά ;D) δηλαδή δεν χρειάζεται να κόψεις την ριπή σου όπως επιβάλλεται με το κλασσικό αέριο.

Αυτη η βαλβιδα ποιο σημειο του οπλου ειναι (γιατι εγω βλεπω δυο βαλβιδες) και απο που μπορω να το προμηθευτω, ξερεις;
Επισης γιατι συμβαινει αυτο στο αεριο και οχι στο CO2; Στις ποσες βολες με το αεριο πρεπει να το αφηνω για cooldown;
Επισης ξερεις κανεις αν μπορω στο we scar να βαλω red gas;

Ευχαριστω και παλι

luckyxrs

Εδώ είναι το βιντεάκη για το πώς τοποθετείτε η βαλβίδα.Δεν χρειάζεται να κόψεις την παλιά όπως δείχνει το βιντεάκι.

Evike.com - RA Tech NPAS kit for WE GBB

Εάν έχεις το μοντέλο που παίρνει CO2 αντέχει και redgas καθώς το CO2 είναι πιο δυνατό ;)
Το καταλαβαίνεις καθώς αρχίζει να χάνει την δύναμη του στην επαναφορά του κλείστρου.Μερικά δευτερόλεπτα παύσεις είναι αρκετά.Το γιατί συμβαίνει δεν το ξέρω καλά θα αφήσω κάποιον με περισσότερες γνώσεις να το απαντήσει(μην γίνομαι και ξερόλας και πετάξω καμιά κοτσάνα :-X)
Den Tod geben und den Tod empfangen

assassin...

Ναι εψαξα και εγω αρκετα σχετικα με αυτην την εταιρια αφοτου μου την ανεφερες και εχει φινα προιοντα με πολλες λειτουργιες.
Ευχαριστω πολυ.                    Μετα απο αυτο βρηκα "φως"  μου  8) :D  :D  :D χαχα

ghost-71

#9
λες πως δεν χρειάζεται να κόψεις την παλιά βαλβίδα ..τη ακριβώς ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις δηλαδή ???



γιατί ο φίλος Johnny που ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ την βαλβίδα άλλα ΔΕΙΧΝΕΙ στο video


Engineer

υπάρχει και έτοιμο σετακι και δεν χρειάζεται να χαλάσεις το παλιό

folley

το  WE SCAR δεχεται 50rd γεμιστηρες G&P?