Αirsoft Innovations. Technical Support

Ξεκίνησε από Powerplant, 27 Μαρ 2011, 16:50:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Powerplant

Σήμερα προσπάθησα να παραγγείλω ένα ανταλλακτικό για μια TORNADO που είχα και να ρωτήσω μια τεχνική απορία για την εν λόγω "χειροβομβίδα". Να προσθέσω ότι στην προσπάθεια παραγγελίας "έφαγα πόρτα" αφού δεν στέλνει Ελλάδα. Επίσης να πω ΟΧΙ δεν το είχαν στο Center γιατί δεν θα έμπαινα στην διαδικασία παραγγελίας.

Το e-mail απαντήθηκε σε λιγότερο από μια ώρα, μου ζήτησαν συγνώμη που "έκανα υπομονή", συγνώμη που δεν βρίσκω το ανταλλακτικό στην Ελλάδα και:
1. Μου ζήτησαν την διευθυνσή μου για να μου στείλουν το ανταλλακτικό παρότι δεν στέλνουν Ελλάδα,
2. Θα κάνουν προσπάθειες άμεσα ώστε να έχουν πρόσβαση σε περισσότερα προιόντα της στην Ελλάδα και
3. Αν κρίνω ότι ήταν ελλατωματικό το υλικό (όχι στείλε να δούμε) να τους το πω να μου το αποστείλουν δωρεάν. (τους εξήγησα ότι ήταν από λάθος χρήση)

Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, απλά το αναφέρω γιατί ένα τέτοιο επίπεδο εξυπηρέτησης αξίζει πέρα από μπράβο να ακουστεί ευρύτερα και είναι το ελάχιστο όταν μια εταιρεία βλέπει έτσι τους πελάτες της.

Many thanks to Chris from Airsoft Innovations, for his help in my technical support request. Fast, kind and full supportive.
Thank you Chris, you are great!

mirrage

Είναι πράγματι ΑΨΟΓΟΙ στην εξυπηρέτησή των πελατών τους!Μακάρι να τους έμοιαζαν έστω στο ελάχιστο
οι Έλληνες μαγαζάτορες.Ελάχιστοι είναι τόσο εξυπηρετικοί στην Ελλάδα.Οι περισσότεροι θεωρούν μπελά την
υποστήριξη και αναγκαίο κακό.Δεν βλέπουν ότι δημιουργεί θετικό προηγούμενο.