Γραναζια και gearbox

Ξεκίνησε από spirosleon, 10 Αυγ 2012, 01:33:51 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

spirosleon

Θέλω να πειράξω... ένα M4 με v2 gearbox. Και στην επιλογή των γραναζιών έχω την εξής απορια: υπάρχουν γρανάζια με ration 13:1 , 32:1 , 16:1 ,18:1 , 100/200 , 100/300 . Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι διάφορές έχουν τα παραπάνω; θέλω να επιτύχω ταχυβολία και αν είναι δυνατών λιγότερο θόρυβο.ευχαριστω

BomberYea

αρχικά είμαι μηχανικός για moto και.όχι για όπλα...

αλλα ακουσεμε. ... λογικά αυτά που είπες είναι σχέσης γραναζιών...
να ξέρεις πάντα πως το μικρότερο "γρανασι" είναι πιο γενικό ενώ το μεγάλο πιο "σιγκεκρινενο"... τι θέλω να πω με αυτό...
αν βάλεις 2 δόντια περισσότερα στο μεγάλο γρανάζι είναι σαν να έβγαζες ένα στο μπροστά.... ακόμα πιο απλά θέλεις πχ να βάλεις 3 περισσότερα δόντια στο γρανάζι (με αυτό θα πετύχεις ταχυβολία )μπορείς πιο απλά για να μη το κούρασης το μοτέρ να βάλεις. . -1 στο μικρό και +1 στο μεγάλο....όσα περισσότερα δόντια στο μεγαλο τόσο πιο ταχυβόλο ενω στο μικρο αφερης
πιστεύω δεν έχει τόσο μεγάλη διαφορα από της μηχανές  ελπίζω να βοήθησα
φιλικά Νίκος

spirosleon

ψαχνοντας και εγω παραλληλα , μοιραζομαι μαζι σας γνωσεις, βοηθωντας και αλλους που θελουν να πειραματιστουν....