Νεοσύλλεκτος και άσχετος

Ξεκίνησε από Σίμος Φ., 26 Απρ 2017, 15:45:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Σίμος Φ.

Καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! Γράφτηκα μόλις σήμερα το πρωί στο forum και όπως λέει ο τίτλος του θέματος είμαι νέος και άσχετος. Ζητάω συγγνώμη εκ των προτέρων αν έχει ξανασυζητηθεί κάτι απο τα παρακάτω που θα ρωτήσω. Θέλω να ασχοληθώ με το airsoft, όπως τα περισσότερα αγόρια έτσι κι εγω εχω απο μικρός τρέλα με τα όπλα και το airsoft (είμαι 21 ετών παρεμπιπτώντος), μου ανεβάζει την αδρεναλίνη μόνο και μόνο στη σκέψη. Έχω πληροφοριθεί οτι δεν υπάρχουν συγκεκριμένα μέρη για προπόνηση εκτος απο εκείνα που διοργανώνονται τα παιχνίδια. Σχετικά με αυτό λοιπόν:
1) Πως μπορώ να δηλώσω συμμετοχή σε κάποιο παιχνίδι? Μπορώ να δηλώσω κατευθείαν πριν την έναρξη ή πρεπει να εχω δηλώσει απο πριν?
2) Πρέπει να είμαι σε κάποια ομάδα ή να έχω δική μου ομάδα?
3) Πως μπορώ να μπω σε κάποια ομάδα?
4) Μπορώ να παρακολουθησω κάποιο παιχνίδι χωρίς να συμμετέχω? Χρειάζομαι κάποιον εξοπλισμό για την προστασία μου σε αυτη την περίπτωση?
5) Κάθε πότε διοργανώνονται παιχνίδια? Μπορώ όταν δεν υπάρχει κάποιο παιχνίδι να προπονούμαι σε εκείνα τα μέρη?
Ευχαριστώ προαιρετικά για τις όποιες απαντήσεις και συγγνώμη για την μακρηγορία.

JUDGE

Καλησπερα Σίμο και καλως ορισες στο χομπι.
1) μπορεις μεσα απο το φορουμ στο σημειο που λεει ''Πεδίο μάχης - διοργανώσεις παιχνιδιών, πίστες, συναντήσεις'' να δεις τι παιχνιδια διοργανωνονται κοντα σου. μπορεις να φτιαξεις μεσα στο φορουμ και θεμα οπoυ θα λες απο που εισαι και οι ψαχνεις καποια ομαδα να ξεκινησεις.
2)Μπορεις να δηλωσεις σημετοχη μεσα απο εδω και οταν πας θα πρεπει να εχεις ακριβως οτι λεει ο καθε διοργανωτης στους κανονες.
3)Σε ομαδα μπαινεις αν βρεις μεσα απο το φορουμ καποιους που να ''ταιριαζεις'' αυτο ειναι δικο σου θεμα.
4)σε συνεννοηση με τον διοργανωτη μπορεις να παρακολουθησεις αλλα παντα φοραμε γυαλια και προστασια υπολοιπου προσωπου.